HTML

Cool Túra

Kodolányi János Főiskola 6NBTUVB 3. féléve Fürstenfeldben. Ki kivel hol mit csinál...? Témák, sztorik, pletyik,mindennapok von die beste Freunde

Friss topikok

  • Dudus: Sziasztok Lököttek:D Ahogy a Barbi is írta, Ti tényleg "nagyon elvagytok" :D De már most annyira h... (2007.09.15. 19:28) Aloha Kedveseim!!
  • Dév: Na jónapot kívánok a süllyedő hajót ideiglenesen elhagyó cimborákoknak! Azé ff-ig még sok víz lecs... (2007.07.05. 22:47) Achtung! Achtung! - Noch 2 Monate

Linkblog

2007.09.17. 13:47 Vivcsi

Letargia

Rossz kedvem van,nem cifrázom,rátérek a lényegre,elvégre mi másról is írhatnék,ha 1x rossz kedvem van...Értetlenül állok a dolgok előtt...és nem tudom,mit tehetnék...én megpróbáltam...Csak nem értek semmit.

Valaki mondja már meg mi folyik itt????

Eddig sosem éreztem magam itt rosszul,bevallom,szeretek itt lenni...de ma...elég volt,kész,kiborultam,wááá és minden!

Mintha mi lennénk a közellenségek egyeseknek! Ez már annyira gáz,h vicces,de komolyan!

Linda,köszönöm,h vagy nekem,és h itt vagy,és h mindig meghallgatsz,és világgá megyünk,ha akarunk,vagy az erdőbe...mi lenne velem Nélküled??

És Sz és P...(akiknek persze nyalunk,mert az ovi szint az megvan)...köszi,h elviseltek,és még a jakokkal is összebarátkoztok:)...sokat jelent...

Mert van,aki csak gratulál ehhez,de vmi extra lekezelően...én ezt utálom!!!!!

Tegye fel a kezét,akinek ártottam...és jöjjön ide,és mondja bele a szép szemeimbe. Danke schön. Jobban esne,minthogy visszahalljak olyanokat,amiket nem is gondoltam volna,h olyan ember tud mondani rólam,akiben bíztam,és akire azt hittem,számíthatok...gáz.

Írok a mai nap eddigi részéről is...es war sehr interressant...voltunk suliban...de mikor kiléptünk a kapunk,ott betelt a pohár:D azóta wáá van,és nemsokára világgá rohanunk,lesz ami lesz:P

Csak előtte ebédelek:P

Szoval gyönyürű hétfő délutánt Mindenkinek!

Majd jövök!

Puszikál mindenkit Vivike...

 Utálok rosszkedvű lenni,ezért megyek,és keresek egy jakot:D ;)

Szólj hozzá!

Címkék: a szétteszem kezem sivatagban


A bejegyzés trackback címe:

https://austrianpie.blog.hu/api/trackback/id/tr3167732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása